بهترین برند دستگاه برش لیزر فلزات را بشناسید.

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین برند دستگاه برش لیزر فلزات آشنا کنیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

برخی تولید کننده برتر جهانی دستگاه های برش لیزر

TRUMPF

ترامپف که در سال 1923 در آلمان تأسیس شد، به عنوان یک کارخانه ماشین آلات شروع به کار کرد و از آن زمان به یک شرکت در کلاس جهانی متخصص در ماشین آلات صنعتی، فناوری لیزر و فناوری الکترونیک تبدیل شد. در طول تاریخ، Trumpf خود را به عنوان یک رهبر در بازارهای بین المللی و فناوری در زمینه های مختلف تجاری تثبیت کرده است.

اگر با متریال نسبتاً همگن در مقادیر زیاد کار می کنید، Trumpf گزینه خوبی است. هد برش را می توان به راحتی تعویض کرد و تمیز کردن لنز برش راحت است.

Bystronic

Bystronic که در سال ۱۹۶۴ در سوئیس تأسیس شد، شرکتی است که بر کنترل خودکار کل متریال و در زنجیره فرآیند برش و خمش تمرکز دارد. راه حل هایی برای پردازش ورق فلزی، از جمله سیستم های برش لیزری، ماشین های پرس برک، اتوماسیون و راه حل های نرم افزاری ارائه می دهد.

بایسترونیک با بیش از 30 شعبه در سراسر جهان که مسئولیت فروش و پشتیبانی فنی را بر عهده دارند، یک ارائه دهنده جهانی راه حل های پردازش ورق فلزی است. از نظر عملکرد دستی، Bystronic به دلیل تنظیمات پارامترهای پردازش کاربر پسند شناخته شده است، اما روش های تنظیم دستی ممکن است برای متریال با کیفیت ناپایدار مانند ورق های نورد گرم مناسب نباشد.

TANAKA & KOIKE

TANAKA و Koike در تولید دستگاه‌های برش لیزری از نوع دروازه‌ای با میز بزرگ تخصص دارند. یکی از مزیت های این ماشین ها سطح کار بزرگ آنها است که طول آن به چندین متر و عرض آن به 3-6 متر می رسد و آنها را برای برش صفحات با اندازه متوسط ایده آل می کند.

به عنوان مثال، یک صفحه فلزی به ابعاد 3×9 متر یا 2×6 متر را می توان مستقیماً برای برش روی میز کار قرار داد. با این حال، یک نقطه ضعف این است که ژنراتور لیزری همراه با دستگاه حرکت می کند، که می تواند آن را بسیار سنگین کند. علاوه بر این، سرعت برش برای صفحات نازک (3 میلی متر یا کمتر) در مقایسه با دستگاه های برش لیزر رومیزی کندتر است. دستگاه های برش لیزری TANAKA ساخت ژاپن به دلیل توانایی برش صفحات ضخیم تا 30 میلی متر معروف هستند. آنها عمدتاً در پردازش قطعات ساختاری استفاده می شوند و یکی از معدود گزینه های موجود برای پردازش قطعات کار بزرگ و صفحات ضخیم هستند.

Amada

آمادا، که در سال ۱۹۴۶ در ژاپن تأسیس شد، یک شرکت چندملیتی معروف است که درزمینه ماشین آلات پردازش ورق فلزی، مانند پرس های پانچ کنترل عددی، ماشین های پرس برک، ماشین های برش ورق و ماشین های برش لیزری تخصص دارد.

تمرکز این شرکت، بر فروش مستقیم و خدمات است و یک تولید کننده جامع تجهیزات پردازش فلزی است که به رشد اقتصاد جهانی در زمینه های تخصصی (ورق فلزی،برش ، ماشین ابزارو….) کمک می کند.

Mazak

Mazak که در سال 1919 در ژاپن تاسیس شد، در ارائه راه حل های جامع برای ماشینکاری ترکیبی، ماشینکاری پنج محوره، فرزکاری، تراشکاری، سیستم های CNC و اتوماسیون تخصص دارد.

این یکی از معدود تولیدکنندگان ماشین ابزار است که یک سیستم تولید جهانی ایجاد کرده است.

Mazak هوشمندترین دستگاه لیزر جهان را تولید می کند که می تواند نه تنها قطعات کار سه بعدی را برش دهد، بلکه برش و نرم افزار ویژه پروفیل را نیز ارائه می دهد.

برای اطلاع از قیمت دستگاه برش لیزر فلزات و سفارش محصولات لطفا با شماره ۰۲۱۴۴۲۳۰۶۴۱ تماس بگیرید.

برخی تولید کننده برتر چینی دستگاه برش لیزر فلزات

HAN’S LASER1.

  • Han’s Laser که در سال 1996 در شنژن چین تاسیس شد، خود را به عنوان یک شرکت برتر در صنعت تولید ماشین‌های لیزر چین تثبیت کرده است.
  • این شرکت به رقابت جهانی خود می بالد و چندین شرکت تابعه دارد که دستگاه های برش لیزری را می فروشند.
  • با یک تیم تحقیق و توسعه قوی متشکل از صدها کارمند و تعداد زیادی پتنت بین المللی اختراعات، پتنت های داخلی و حق نشز نرم افزار، طیف کاملی از راه حل های پردازش لیزر و امکانات پشتیبانی را به مشتریان داخلی و خارجی ارائه می دهد.
  • مجموعه محصولات آنها شامل بیش از ۲۰۰ تجهیزات لیزر صنعتی و تجهیزات هوشمند، از جمله دستگاه های حک لیزر، دستگاه های جوش، دستگاه های برش، تجهیزات جوش لیزری ، ربات های صنعتی و راه حل های اتوماسیون است.
  • در سال ۲۰۰۴، لیزر هان در بورس اوراق بهادار شنژن فهرست شد و از آن زمان تاکنون بیش از ۱۰۰۰۰ نفر را در سراسر جهان استخدام کرده است.

Hglaser2.

  • شرکت مهندسی لیزر ووهان هواگونگ با دو نام تجاری Huagong Laser و FARLEY LASERLAB فعالیت می کند.
  • این شرکت که در سال ۱۹۹۳ تأسیس شد، در لیزرحکاکی، سیستم‌های جوشکاری، برش و سایر تجهیزات پردازش لیزر و همچنین تجهیزات برش پلاسما تخصص دارد.
  • لیزر Huagong به عنوان پیشگام در کاربرد صنعتی لیزر در چین، دارای پنج خط تولید است.
  • تجهیزات میکروساخت دقیق لیزری
  • تجهیزات تولید لیزر CNC با قدرت بالا
  • سری CNC برش پلاسما خوب
  • لیزر و اجزای اصلی
  • تجهیزات پردازش و تولید مجدد سطح بزرگ

Chutian Laser3.

  • Wuhan Chutian Laser (Group) Co., Ltd. در سال 1985 در ووهان تأسیس شد
  • این شرکت بیش از ۱۰۰۰ نفر را استخدام کرده و مورد توجه رهبران داخلی و بین المللی قرار گرفته است و ۲۲ رهبر داخلی و ۵ رهبر خارجی از این شرکت بازدید کردند.
  • لیزر Chutian به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات کاربردی لیزر برای سری فضاپیماهای Shenzhou، از Shenzhou-1 تا Shenzhou-8، تعیین شده است و به‌عنوان واحد شایسته مهندسی هوافضا شناخته شده است.
  • این شرکت با بیش از ۴۰۰ ثبت اختراع ملی، در صنایع مختلف از جمله هوافضا، هوانوردی، الکترونیک، مراقبت های بهداشتی، متالورژی و فرهنگ فعالیت می کند.
  • محصولات لیزری آن طیف وسیعی از کاربردها مانند جوشکاری، جکاکی، برش، حفاری، عملیات حرارتی و مقاومت را ارائه می دهند که آن را به یک تولید کننده لیزر با طیف کامل تبدیل می کند.

 Lead Laser4.

  • لیزر پیشرو در تحقیق و توسعه، تولید و فروش تجهیزات پردازش لیزری با قدرت بالا تخصص دارد.
  • با این حال، لیزر با قدرت بالا هزینه بالایی دارد. این شرکت در میان اولین دسته از شرکت های فناوری پیشرفته بود که در مناطق توسعه یافته با فناوری پیشرفته تأسیس شد.

 Bystronic DNE5.

  • Bystronic DNE در شنژن تأسیس شد و با سالها تحقیق، توسعه، تولید و فروش دستگاه های برش لیزر فلزات، نفوذ قابل توجهی در بازار چین به دست آورده است.
  • محصولات اصلی آنها شامل دستگاه های برش لیزر فایبر با توان بالا (از ۲۰۰۰ وات تا ۱۲۰۰۰ وات) و دستگاه های برش لیزر فایبر متوسط (کمتر از۲۰۰۰ وات) است.
  • این ماشین ها به طور گسترده در صنایعی مانند برق، خودروسازی، ماشین آلات و تجهیزات، تجهیزات الکتریکی، تجهیزات آشپزخانه هتل، تجهیزات آسانسور، تابلوهای تبلیغاتی، دکوراسیون ، خودرو، تولید ورق فلزی، قطعات دقیق، محصولات سخت افزاری و غیره استفاده می شوند.

HSG Laser6.

  • Foshan HSG Laser یک شرکت با فناوری پیشرفته است که راه حل های تجهیزات هوشمند لیزری را به مشتریان جهانی ارائه می دهد.
  • به تولید تجهیزات هوشمند لیزری اختصاص یافته است و بر کارایی، هوشمندی، دوستی با محیط زیست و سازگاری در توسعه محصول تمرکز دارد.
  • لیزر HSG که در سال 2006 تأسیس شد، رشد سریعی داشته است و اکنون چهار مرکز استاندارد تولید تجهیزات هوشمند با مساحت 40000 متر مربع یا بیشتر را اداره می کند.
  • این شرکت در تولید انعطاف‌پذیر و مدیریت سلسله مراتبی دیجیتال در زمینه‌هایی مانند ربات‌های لیزری، برش حرفه‌ای متصل به چند محور، و خطوط تولید خودکار هوشمند جوشکاری دقیق تخصص دارد.
  • تجهیزات هوشمند لیزر HSG با موفقیت در بیش از 100 کشور جهان کار می کند و دارای طیف گسترده ای از مشتریان معتبر در صنایع مختلف از جمله ابزار دقیق، قطعات خودرو، لوازم آشپزخانه و حمام، الکترونیک و برق و خانه های هوشمند است.
  • این شرکت دارای یک تیم حرفه ای تحقیق و توسعه و یک بخش پشتیبانی فنی پس از فروش است که تجربه خدمات مشتری محور را ارائه می دهد.

برای اطلاع از قیمت دستگاه برش لیزر فلزات و سفارش محصولات لطفا با شماره ۰۲۱۴۴۲۳۰۶۴۱ تماس بگیرید.

نویسنده مقاله:

master@m
master@m
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

سایر مقالات ما

دیدگاه کاربران (0)
0 0 رای ها
guest
امتیاز شما
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
guest
امتیاز شما
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها